Ez a domain eladó! This domain is for sale.
További információk / more information: support@wphungary.com

RSS

Akil Jamal & Magic Star

03 jún

Mivel  két kis afgán agár kiskutyám még  eladó,  nem szeretném ha új gazdihoz kerülve félős, nem tökéletes idegrendszerű kutyák lennének.  Így ma látogatóba vittük őket Gyöngyösre a mamához! Volt is nagy meglepetés és öröm, a kutyusok pedig úgy reagáltak a férjem édesanyjára, mintha mindig ott lettek volna! Miután kimamiztuk magunkat  és begyűjtöttünk egy csomó simogatást, elindultunk a főtérre sétálni, és csinálni egy pár szép képet. Aki volt már Gyöngyösön tudja milyen szép, aki még nem látta, feltétlenül nézze meg! A főtérre egy iskola mellett kellett elmenni, és szerencsénkre pont szünet volt, így nem kevés gyereksereg vette körbe a kicsiket! Volt is farokcsóválás, már attól tartottunk letörik a farkincájuk annyira tekertek 🙂 Miután sétáltunk csináltunk egy pár képet, sajnos eleredt az eső, és ugyan tervbe nem volt, de még ringdresszúrát is gyakoroltunk, mert az autóig az utat futólépésbe tettük meg! Azt már az udvaron, és a kertbe gyakorlás közben is megállapítottuk, hogy Akil valami fenséges mozgással rendelkezik.  Futás közben visszanéztem , és  láttam, hogy Magic milyen emelt fővel, és micsoda tartással mozgott! Remélem minél előbb sikerül megtalálni neki a megfelelő gazdit, addig viszont tökéletesen tudniuk kell mindent amit egy kiállításra szánt kutyának tudni kell, mert ameddig nem lesz nekik megfelelő gazdi, nevezve lesznek ők is! Hazafelé a hegyeken át jöttünk, és láttuk mekkora víz van minden felé! Milyen óriási előkészületek vannak, és voltak Pásztón, és hogy zúdul a víz a legkisebbe patakokba is! Ha az eső nem zavar haza minket, sokkal tovább bolyongunk a városba, és megnézünk mindent.Így sincs  semmi probléma, majd legközelebb!!! Mi szerencsére annyira jó helyen lakunk, hogy hozzánk kb, 50 km-es körzetbe nagyon szép kirándulóhelyek ,és látnivalók vannak. Csak pár példa  – Mátra, Eger, Szilvásvárad, Lillafüred, Aggtelek Somoskői vár…. Azt meg a világért sem szeretném kihagyni, hogy Mátraházán  a kezünkből lehet etetni a kis mókusokat! 🙂 Tehát amíg Magic és Akil nem kerül új gazdihoz addig velünk együtt fognak kiállításra járni, és kirándulni bebarangolni a környéket. A mai napról a KÉPEK itt láthatóak